Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Tilskudd til tiltak i beiteområder

Kvinesdal kommune har for 2024 fått tildelt kr. 85 000,- til tiltak i beiteområder. Søknadsfristen for 2024 er 30. april.

Bilde av sau

Kommunestyremøte 20.03.24

Du kan følge dagens kommunestyremøte live fra kl. 18.30.

logo Kvinesdal kommune - vakker vennlig vågal

Sommerjobb for ungdom

Er du mellom 16 og 17 år og interessert i sommerjobb?
Kvinesdal kommune har ledig 10 sommerjobber for ungdom (16-17 år) av 3 ukers varighet.

photo-1496516348160-24b35a31856f

Tilbud om sorggrupper

Kvinesdal frivilligsentral og Flekkefjord frivilligsentral i samarbeid med flere ressurser tilbyr deltakelse i sorggruppe.

Sorggruppe logo

Vi søker deltakere til Menn i helse

«Menn i helse» skal bidra til å rekruttere flere helsefagarbeidere til kommunesektoren – og nå er vi på leting etter nye deltagere til kull 2024.
Vil du bli vår nye helserekrutt? Det er fremdeles ledige plasser.

Menn i helse - Promo kull 2024 - Liggende

Rapporter fra grunnundersøkelser og geoteknisk vurdering - tildekking av Indrevika

På oppdrag fra Rene Listerfjorder og Kvinesdal kommune gjennomførte Multiconsult AS grunnundersøkelser i Indrevika høsten 2023 med påfølgende geoteknisk vurdering av planlagt tildekkingslag. Undersøkelsene ble finansiert av Miljødirektoratet med forskuttering av Trælandsfos AS sin andel, Eramet Kvinesdal og Kvinesdal kommune.

Indrevika sett fra Kleven kai Foto: Inge H. Stangeland

Månedens trafikksikkerhetsplakat

Kvinesdal kommune er gjennom Trygg Trafikk godkjent som en Trafikksikker kommune. Å bli godkjent betyr ikke at det ikke skjer trafikkulykker, men godkjenningen er et kvalitetsstempel for godt, målbevisst og helhetlig arbeid med trafikksikkerhet.
Som innbygger i kommunen kan alle bidra for en bedre trafikksikkerhet!
Her er månedens trafikksikkerhetsplakat:
Treg trafikk? Stress ned og ta trygge valg